دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

پژمان فرهنگ و امیر قیامت : احوالات حضرت ابوالفضل

آهنگ احوالات حضرت ابوالفضل با صدای پژمان فرهنگ و امیر قیامت سبک R&B

 

2wnloadmusic.tk

 

دانلود موزیک

 

نظرات 3 + ارسال نظر
sara چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ

آهنگاتون خیلی خوب بود
خیلی وقت بود دنبال آهنگای رپ میگشتم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

ناصر پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:31 ق.ظ http://www.tehrananimation.blogfa.com

سلام.امیدوارم که حالت خوب باشه . وبلاگ جالبی داری . اهنگهای خوبی در ان گذاشتی.فکر می کنم که بینندهای زیادی هم داری . ولی زیاد کسی نظر نداده و این به خاطر کم لطفی و خساست بینندگان است . ولی تو نا امید نشو و به کارت ادامه بده . این اولین وبلاگ موزیک است که من نامش را به خاطر سپردم که همیشه به ان سر بزنم . چون تک اهنگ های کم یاب در ان است و امید وارم که همیشه وبلاگتو به روز کنی و می دانم که اگر این کار را انجام بدی به مرور زمان بر بینندگانت هم افزوده می شوند و شما می شوید بهترین وبلاگ موزیک . البته الان هم بهترینی . به نظر من اگر می خواهی بینندگانت سوبل شوند تا می توانی برای وبلاگت تبلیغ و تبادل لینک کن . چون این بهترین راه ممکن است . اگر خواستی لینک وبلاگ من را در وبلاگت قرار بده و در قسمت نظرات وبلاگم حتما به من بگو که این کار را کردی تا من هم وبلاگت را سریع در وبلاگم لینک کنم . باز هم ممنونم از این تک اهنگ های زیبایت . خدانگهدار

یه آشنا یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:00 ق.ظ http://www.bia2jahanam.blogfa.com

سلام وب خوبی دارین اگه بهم سر سر بزنین خیلی خوشحال می شم www.bia2jahanam.blogfa.com




www.bia2jahanam.tk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد