دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

Christina Aguilera - Christina Aguilera

                                                                     2wnloadmusic.tk

 

01. Genie In A Bottle
02. What A Girl Wants
03. I Turn To You
04. So Emotional
05. Come On Over (All I Want Is You)
06. Reflection
07. Love For All Seasons
08. Somebody's Somebody
09. When You Put Your Hands On Me
10. Blessed
11. Love Will Find A Way
12. Obvious

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ب.ظ

کارت عالیه

میلاد دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ب.ظ

بابت آهنگای کریستینا ممنون وبلاگ خوبی داری تولدش هم مبارک

احسان پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:50 ب.ظ http://lovebluo.blogfa.com

دوست دارم در وبلاگتان در قسمت لینکدونی باشم به من سر بزن من هم همین کار را می کنم

نیلوفر چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:13 ب.ظ http://gooshi_dastet.persianblog.com

سلام.خوب بود.من تو گوگل زدم گروه گرو؛وبلاگ شمارو داد.
اما من کارو ندیدم. این آهنگشو میخوام.داری:دل دل دیوونه ی منه؛عشقت تو سینه ی منه....
راستی یه سر هم به من بزن.خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد