دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

پانی

رپ تو کشور ما برعکس آمریکا که فقط فقرا طرفدارش هستند فقط تو قشر ثروتمند و با کلاس طرفدار داره. پانی اولین و تنها دختر رپ خون ایرانه که هم زیباست هم زیبا میخونه


2wnloadmusic.tk

دانلود mp3 با کیفیت بالا
به من میگن پانی
خاموش
فراموش

نظرات 1 + ارسال نظر
dj alireza یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.oha.blogfa.com

سلام.....

خسته نباشید. راستش من چندتا آهنگ رپ باحال خوندم که دارم در اینترنت پخش میکنم.

خوشحال میشم که آلبوم جدیدمو در وبلاگ زیبای شما هم قرار بدم.

حالا اگه خواستی به وبلاگ من سر بزن و آهنگامو به همراه عکسم کپی و در وبلاگت قرار بده.


خیلی خیلی ممنون. بهم سر بزن.

به دوستانتم معرفی کن. فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد